10 کارهایی که باید انجام دهید اگر محدوده هود یا دریچه ای ندارید | سری دوم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


3. از یک فن در اتاق دیگر مانند حمام استفاده کنید.
هر فن متحرک با نزدیکی به آشپزخانه در اینجا کمک شما است. حمام من از سالن آشپزخانه ما پایین است ، اما من هنوز وقتی حمام آشپزی چیزی به خصوص بو یا دودی می کنم فن حمام را روشن می کنم. این واقعاً به کاهش بوی طولانی کمک می کند.

4- از نگهبان اسپلیت چربی استفاده کنید.
صفحه نمایش محافظ یا محافظ وسیله ای است که برای گرفتن اسلاتر چربی در بالای قابلمه قرار می گیرد. آنها با قیمتی در حدود 10 دلار می فروشند ، که این امر را با قیمت آن ضروری می کند. شما واقعاً می توانید مقدار دستمال را که روی کابینت هایتان به پایان می رسد کاهش دهید بدون اینکه اجازه دهید در وهله اول خارج شود! ما یک صفحه نمایش اسپلاتر جذب کننده بو را مرور کردیم و از اینکه چقدر خوب کار می کند بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم.
5- مرتباً کابینتهای آشپزخانه خود را پاک کنید.
این اجتناب ناپذیر از داشتن هود محدوده است: شما فقط باید بیشتر از بیشتر موارد کابینت خود را تمیز کنید. بخشی از کارهای روزمره یا هفتگی تمیز کردن آشپزخانه خود را به آن تبدیل کنید. توصیه می کنیم کابینت ها و نواحی اطراف اجاق گاز را با یک صابون ضدعفونی کننده مانند Dawn پاک کنید ، گرچه بعضی از خوانندگان با دستمال های لیسول و محلول سرکه موفقیتی داشته اند.

"من اجاق گاز ، پیشخوان ها ، دیوارهای اطراف و کابینت ها را با یک لیزول بعد از هر وعده غذایی پاک می کنم. این آخرین مرحله برای تهیه ظروف است. من هرگز روی هر چیزی ساخته نشده ام و یا مانده ام. "

"من تمام وقت طبخ می کنم (بسیاری از آب میوه ها و قابلمه ها را سرخ می کنم ، مقادیر جوشانده و آفتابگردان) ... فرش های مکرر با اسپری سرکه را تمیز می کنم و از هر گونه باقیمانده انباشته شده روی دیواره های اطراف مراقبت می کنم. من فقط بخشی از کارهای معمول تمیز کردن اجاق گاز را بعد از پخت و پز انجام داده ام. "

"من حداقل یکبار با دستمال مرطوب و تمیز [ساخت فیلم چرب و کثیف روی کابینت ها] را پاک می کنم ، و گاهی اوقات بیشتر اگر در یک ماه خاص مقدار زیادی طبخ کرده ام. اگر چندین روز ماراتن آشپزی همه روزه داشته باشم ، بعد از اتمام کار با تمام پخت و پز و تمیز کردن نهایی خود ، تمیز کردن را انجام می دهم ، زیرا حذف لایه های خاک / گریم راحت تر است. وقتی تازه است "

6. اگر آشپزخانه خود را نقاشی می کنید ، از یک ساتن یا نیمه براق استفاده کنید ، یا رنگ قابل شستشو را انتخاب کنید.
اگر قصد دارید آشپزخانه خود را رنگ آمیزی کنید ، حتماً یک رنگ قابل شستشو بدست آورید ، یا از یک ساتن یا نیمه براق استفاده کنید ، که بهترین رنگ برای آشپزخانه ها است. این کار تمیز کردن دیوارها را بسیار ساده تر می کند.

"ما کاپوت نداریم اما سعی می کنیم آشپزخانه را تا آنجا که ممکن است بدون تمیز نگه داشته شود تا بتوانید به راحتی تمیز کنید. چند وقت پیش دوباره رنگ آمیزی کردیم ، یک رنگ بسیار براق انتخاب کردیم ، بنابراین تمیز کردن آن آسان است (همچنین برای سقف). "





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: